czwartek, 9 sierpnia 2012


VIA.... OD RAZU MÓWIĘ .. , ŻE KAŻDE SŁOWO JEST Z TEJ STRONY !!

http://everyday-abnormal.blog.onet.pl/

I mam takie samo zdanie :)

Zayn oskarżony o zachęcanie do Jihadu.




~ Blogerka, Debbie Schlussel, { ta sama która napisała że Polacy wymordowali miliony Żydów. } oskarżyła Zayn'a i ogólnie One Direction o to że promują Jihad. 

Chodzi niby o to że Zayn promuje Islam, pisząc na twitter'ze o Ramandanie i Allahu. Pani Debbie oburzyła się ponieważ stwierdziła że Zayn jest świadomy mocy którą sprawuje nad swoimi fankami i że wykorzystuje to żeby nauczać Islamu, co jest niebezpieczne.

Przepraszam bardzo ale ta kobieta ma chyba źle w głowie. Równie dobrze można ją oskarżyć o to że ona swoją mocą { bo przecież pisze bloga i też jest popularna } próbuje wbić ludziom do głowy że Islam to zła religia i chce wszystkich przekabacić na swoją wiarę, próbując po prostu odciąć nas od Islamu. A wiedza o innej wierze to podstawa, jeśli chcemy mieć coś o niej do powiedzenia. 

W moim przypadku nic się nie zmieniło, nie mam zamiaru przechodzić na Islam ale też nie mam zamiaru odwodzić Zayn'a od jego wiary. Bo wiara to OSOBISTA prawa każdego z nas, każdy wierzy w to co chce. Ponadto, Zayn podobno chce zmienić swoją wiarę. 

A wy, co o tym sądzicie?
Ja jestem oburzona! 

2 komentarze:

  1. ja pierdziele! ta pani to nie ma co robić! Tak jak napisałaś.. wiara to Osobista sprawa każdego więc nie powinna w to wszystko ingerować! A może my pisząc że jest boże narodzenie i dostaliśmy prezent pod choinką namawiamy tym innych żeby przeszli na naszą wiarę.! (wiem ze nasze konta nie maja tak wielu obserwujących jak Zayn).Ja też nie mam zamiaru zmieniać wiary, i też mówić żeby zrobił to Zayn, to jego sprawa! Każdy wierzy w to co uważa za słuszne, i nikt nie powinien zmuszać innych do zmian! A Pani co robi pisząc o tym? Próbuje wznieci plotki wokół 1D i Zayn'a, a przecież gdy on pisał i Islamie na pewno nie pisał tego z założeniem namowy innych do jego religii..
    Każdy z nas powinien wiedzieć choć trochę o innych kulturach i religiach, i szanować ich wyznawców! Żadna religia nie jest gorsza od innych!
    To moje zdanie;)
    Pozdrawiam. Metka

    OdpowiedzUsuń