sobota, 28 lipca 2012

Ahh . Właśnie wróciłam z wakacji .
Byłam nad morzem w Dziwnowie ;))
Było świeetnie .
Dawno tu nic nie dodawałam , więc trzeba nadrobić zaległości :)

1 .Aa więc zacznę od wiadomości . ŻE NIALL ZDAŁ NA PRAWO JAZDY . jeaa !

2.Hazza ma nowy tatuaż ;)
tł.,,Nie mogę się zmienić''.



3.Nowa FRYZURA LIAMA . :)
Bardzo mi się podoba wygląda seksownie i dojrzale .! :*
Aydzel0caaexgcx_large

Tumblr_m7qnatpcys1rscqaqo1_500_large

378292_335176323232949_1848305810_n_large

4. Igrzyska Olimpijskie .
Jak wiecie Danielle (dziewczyna Liam'a) będzie cheerleanderką na igrzyskach :)
aaa . chłopaków możecie wypatrzeć w tłumie :)))

A tu parę gifów z prób :)




5.Hahahaha , zauważyliście , że Liam lubi zwalać ludzi :))




6.Hoho . mam tu zakończenie Olimpiady :)
Proszz .xoxo



7. Podobno ta dziewczyna była 24 gdzieś z Hazzą 



8.hahaha .Niall rozwalił Obame :)






9.Sweet Lux





10.Podobno to nowy Tatto Zayn'a :)



11.Kuzyn Zayn'a
Ale sexi !*_*



12.Aaaaale słodko . Nialler i mama Tommo



1 komentarz:

  1. Nowy tatuaż O_o Ale fajny:) Nowa fryzura Liama jes świetna:) wygląda troszkę inaczej, ale jest strasznie przystojny:PPPP Liam,, hheee rozwaliło mnie jak rzucił Niall na tym wywiadzie;D hehe. Uwielbiam ich normalnie:) a Lux to cudowne dziecko:)
    Metka.
    http://let-me-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń