czwartek, 5 lipca 2012

Pamiętajcie 23 Lipca , wszyscy na tt zmieniamy swoje ikonki na :

2 komentarze:

  1. Hej. Przeglądałam właśnie Twojego bloga i stwierdziłam, że nie obejdzie się bez komentarza. Naprawdę uwielbiam ten blog i chociaż jestem tu dopiero pierwszy raz, to na pewno będę zaglądać częściej. Sama prowadzę stronkę ( 4ever-vogue.blogspot.com ) i wiem jak to motywuje, gdy ktoś napisze jakiś komentarz i wyrazi w nim swoją opinię na temat tego, co robisz. Mam nadzieję, że będziesz jeszcze długo prowadziła tego bloga, bo jest naprawdę fajny i można znaleźć w nim dużo ciekawych informacji. Mam też taką nadzieję, że zajrzysz chociaż na chwilkę na moją stronkę. To chyba na tyle. Życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :** . Taaak to bardzo motywuje do dalszego pisania .
    Na pewno zaglądnę :) . <3

    OdpowiedzUsuń