niedziela, 15 lipca 2012

Noo Hey wszystkim :))

Właśnie wróciłam z Berlina .! ;)
Było świetnie :)



PO PROSTU :



Pierwsze co zrobiłam to poleciałam , do nowo otwartego PRIMARKA . :)))

Shoppers crowd a Primark clothing store a day after the store's opening on July 12, 2012 in Berlin, Germany. Primark is expanding aggressively in Germany and is becoming a serious competitor to other low-cost clothing store chains.





Kupiłam sobie :

Taką oto bluzkę , za 4 Euro .*_*



Spodenki za 7 Euro :)



Trampki za 3 Euro . :)



Następnie poszłam do KIKO . ;)


Gdzie kupiłam sobie 2 lakiery do paznokci .



Za 2 Euro




Na początku nie wiedziałam co to , ale zauważyłam dziewczyny malujące sobie paznokcie , więc się skusiłam ;)))
 4 Euro



I w Orsay'u kupiłam sobie koszulkę z kieszonką  za 14 Euro :)





No to chyba wszystko .

Aaaa i jeszcze Super Wiadomość , !!!

One Direction będzie śpiewało ,,What Makes You Beautiful '' na zakończenie Olimpiady w Londynie *_* JARAMY SIĘ ! ..


397901336_large






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz